The Mugen Multiverse
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Welcome!!! - Bienvenidos!!! - ( We hope you will get involved in the MMV Community which is dedicated to having fun with Mugen ) - Bienvenidos!!! - Welcome!!!
 
PortalHomeFAQMemberlistLatest imagesUsergroupsSearchRegisterComic WIP TrackerDownloadsLog inChat
Website Navigation Help
Translate the Website
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» SFA2 "Lost Island - Japan" Akuma (Gouki) Stage V-2.0 For MUGEN 1.1 and IKEMEN-Go
MvC2 Dazzler (WIP) - Page 2 Emptyby Tiger-Boy Today at 1:51 pm

» MegaMan X Release Iris Update
MvC2 Dazzler (WIP) - Page 2 Emptyby Nexus Gaming Today at 9:37 am

» --> [SPAM GAME] - Alphabet Soup! <--
MvC2 Dazzler (WIP) - Page 2 Emptyby Shining Today at 1:20 am

» Let's all try it together! Yazawanainn goes breakdancing in MUGEN! (MUGEN X 矢澤ないん)
MvC2 Dazzler (WIP) - Page 2 Emptyby Shining Yesterday at 7:23 pm

Special Features at MMV




Chat on MMV w/ Discord

Video Content Creation Reference
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search

 

 MvC2 Dazzler (WIP)

Go down 
5 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
SUPERFERNANDOXT

SUPERFERNANDOXT


Posts : 446
Join date : 2013-05-09
Age : 34
Location : Paracatu - MG / Brasil

MvC2 Dazzler (WIP) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MvC2 Dazzler (WIP)   MvC2 Dazzler (WIP) - Page 2 EmptyAugust 19th 2020, 4:48 pm

luciangarude wrote:
Cara tu esta roubando o trabalho do jr6 & Twinimage na cara dura o cara acabou de voltar pro mugen e lançar o update da dazzler e do noturno e tu ja pegando o trampo do cara você não esta fazendo um char lança um patch mvc2 style você não fez o char vc lança um patch com o estilo igual quando alguém faz um patch que adiciona smartpalette lance isso como patch mvc2.

ps: Essa minha opinião não leve pro lado pessoal não a nada contra você e somente minha opinião sobre isso.

Ah é, Fale isso também pro 087-B que é o que converte chars de outros autores e ninguém fala nada, agora eu tento fazer uma conversão igual ou parecida a dele e já vem me jogando paus e pedras em mim?

Sinceramente, eu não estou roubando nada, e todos os os créditos vão pro jr6 & Twinimage, e não vai na onda de Gui Santos e toda essa cambada de mafiosos que tem no MUGEN, você nem conhece pra falar que estou roubando algo e se ninguém vai me ajudar a converter, não tem problema eu converto essa porra sozinho.

Back to top Go down
087-B

087-B


Posts : 237
Join date : 2019-03-22
Age : 23
Location : Earth-616.5

MvC2 Dazzler (WIP) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MvC2 Dazzler (WIP)   MvC2 Dazzler (WIP) - Page 2 EmptyAugust 19th 2020, 4:53 pm

As conversões acontecem o tempo todo e não estão roubando.

Só é roubar se você reivindicar o trabalho de outra pessoa como seu.

Essa é literalmente a definição de roubo. Para tomar algo de outra pessoa e reivindicá-lo como seu. Principalmente sem crédito.

Aqui, o crédito está sendo fornecido, então está perfeitamente bem.

Direi ... como outros já disseram antes de mim. Nem todos podem fazer sprites, nem todos podem codificar. O MUGEN é feito de coisas assim e não é roubo, a menos que seja realmente roubado.
Back to top Go down
SUPERFERNANDOXT

SUPERFERNANDOXT


Posts : 446
Join date : 2013-05-09
Age : 34
Location : Paracatu - MG / Brasil

MvC2 Dazzler (WIP) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MvC2 Dazzler (WIP)   MvC2 Dazzler (WIP) - Page 2 EmptyAugust 19th 2020, 5:12 pm

087-B wrote:
As conversões acontecem o tempo todo e não estão roubando.

Só é roubar se você reivindicar o trabalho de outra pessoa como seu.

Essa é literalmente a definição de roubo. Para tomar algo de outra pessoa e reivindicá-lo como seu. Principalmente sem crédito.

Aqui, o crédito está sendo fornecido, então está perfeitamente bem.

Direi ... como outros já disseram antes de mim. Nem todos podem fazer sprites, nem todos podem codificar. O MUGEN é feito de coisas assim e não é roubo, a menos que seja realmente roubado.

Everywhere, there is always someone saying that I steal chars to make conversions, nobody teaches how to do the conversions and they are guessing. Continue with the 087-B conversions and don't go along with these strapless bags out there.I'm used to it, and I'm going to learn how to convert these chars to MVC2. unfortunately a Brazilian who plays a gringo is a traitor to his country, pretending to be a gringo and speaking ill of Brazil, there are many, at least I don't speak English and I use Google Translate to talk to people on the forum, due to this prejudice.And I'm going to continue with this project whether I want to or not and these guys are jealous, because they don't know how to mess with mugen and they give a shit, it's just kidding !!!
Back to top Go down
Sponsored content





MvC2 Dazzler (WIP) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MvC2 Dazzler (WIP)   MvC2 Dazzler (WIP) - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
MvC2 Dazzler (WIP)
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» MvC2 Cammy Released by Kamekaze, All mvc2 chars, k-guile,mvc3 ken updated(12/14/13)
» MvC2 Shadow Lady Alpha (SFA+MVC2) By SUPERFERNANDOXT
» Dazzler from MARVEL Comics
» Dazzler - Updated (Finally!!)
» AI Patch for Dazzler and Lady Deathstrike, Progress of The Mask v1.0

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Mugen Multiverse :: Mugen Related :: Mugen Releases on MMV :: Characters-
Jump to: