The Mugen Multiverse
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Welcome!!! - Bienvenidos!!! - ( We hope you will get involved in the MMV Community which is dedicated to having fun with Mugen ) - Bienvenidos!!! - Welcome!!!

PortalHomeFAQMemberlistLatest imagesUsergroupsSearchRegisterComic WIP TrackerDownloadsLog inChat
Website Navigation Help
Translate the Website
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» MMV HALLOWEEN 2024 EVENT - 007 JAMES BOND VIDEO PREVIEW
Metamorpho VIDEO WIP  Emptyby chancethegamer Today at 8:03 pm

» SUB ZERO REVENANT v1.1 W.I.P
Metamorpho VIDEO WIP  Emptyby Shining Today at 4:34 pm

» MMV Halloween event 2024 - Two Faced Justice release (Two Face stage)
Metamorpho VIDEO WIP  Emptyby Shining Today at 4:30 pm

» MMV Halloween event 2024 - Jack Torrance by Shining
Metamorpho VIDEO WIP  Emptyby Shining Today at 4:28 pm

Special Features at MMV

Chat on MMV w/ Discord

Video Content Creation Reference
Search

Display results as :

Rechercher Advanced Search

Metamorpho VIDEO WIP

Go down 
4 posters
AuthorMessage
RenatoNat.J

RenatoNat.J

Metamorpho VIDEO WIP  Empty
PostSubject: Metamorpho VIDEO WIP    Metamorpho VIDEO WIP  EmptyJune 3rd 2020, 1:13 am

https://youtu.be/EiCBjPzgkpg

Last edited by RenatoNat.J on June 3rd 2020, 1:16 am; edited 2 times in total
Back to top Go down
RobsonMSH

PostSubject: Re: Metamorpho VIDEO WIP    Metamorpho VIDEO WIP  EmptyJune 3rd 2020, 7:29 am

It's great to see one more creator coming to join the community ... And I even think that you're very talented ... Keep up the good work! Metamorpho VIDEO WIP  670481599
Back to top Go down
RenatoNat.J

RenatoNat.J

PostSubject: Re: Metamorpho VIDEO WIP    Metamorpho VIDEO WIP  EmptyJune 3rd 2020, 11:41 am

RobsonMSH wrote:
É ótimo ver mais um criador entrando para a comunidade ... E eu até acho que você é muito talentoso ... Continue com o bom trabalho! Metamorpho VIDEO WIP  670481599

Obrigado pelos elogios. Minha maior dificuldade é codificação pois eu não sei nada sobre códigos e comandos. Mas por hora estou me esforçando para ser um bom criador e editor de sprites, um dia eu chego lá. hahaha 

A propósito, eu adoro seus trabalhos, são inspiradores. Amei todos eles. Principalmente o Ares. Eu sou um grande fã do personagem isso me animou de voltar a trabalhar meus chars 

Espero contribuir para com a comunidade MUGEN. Boa sorte no seu trabalho também
Back to top Go down
crosspotts1.0

crosspotts1.0

PostSubject: Re: Metamorpho VIDEO WIP    Metamorpho VIDEO WIP  EmptyJune 3rd 2020, 11:42 am

A lot of attacks just need 3 more sprites added to them to have the transition to look fluid
Back to top Go down
yolomate

yolomate

PostSubject: Re: Metamorpho VIDEO WIP    Metamorpho VIDEO WIP  EmptyJune 3rd 2020, 12:48 pm

look fine only need take it off Clayface! in old version I created some palettes but no working fine...you fixed that?
Metamorpho VIDEO WIP  35p2NMetamorpho VIDEO WIP  35p2PMetamorpho VIDEO WIP  35p2QMetamorpho VIDEO WIP  35p2SMetamorpho VIDEO WIP  35p2RMetamorpho VIDEO WIP  35p2T
Back to top Go down
RenatoNat.J

RenatoNat.J

PostSubject: Re: Metamorpho VIDEO WIP    Metamorpho VIDEO WIP  EmptyJune 3rd 2020, 1:02 pm

yolomate wrote:
olhar bem só precisa tirá-lo Clayface! na versão antiga eu criei algumas paletas, mas não funcionou bem ... você consertou isso?
Metamorpho VIDEO WIP  35p2NMetamorpho VIDEO WIP  35p2PMetamorpho VIDEO WIP  35p2QMetamorpho VIDEO WIP  35p2SMetamorpho VIDEO WIP  35p2RMetamorpho VIDEO WIP  35p2T
Nice palettes Metamorpho VIDEO WIP  670481599 Metamorpho VIDEO WIP  670481599 Metamorpho VIDEO WIP  670481599 . Ainda não resolvi os problemas dos quais você está falando. Você pode me ajudar com isto? O que eu preciso passar para você?
Back to top Go down
yolomate

yolomate

PostSubject: Re: Metamorpho VIDEO WIP    Metamorpho VIDEO WIP  EmptyJune 3rd 2020, 1:47 pm

I try but nothing!! the sprites got all diferences colors!!!
Back to top Go down
RenatoNat.J

RenatoNat.J

PostSubject: Re: Metamorpho VIDEO WIP    Metamorpho VIDEO WIP  EmptyJune 3rd 2020, 1:59 pm

Ok I'm going to dedicate myself to finish this work here. I count on the support of all of you for this to happen as soon as possible because I am having difficulties in finalizing this character. Thank you very much for the suggestions.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Metamorpho VIDEO WIP    Metamorpho VIDEO WIP  Empty

Back to top Go down

Metamorpho VIDEO WIP
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Metamorpho by RenatoNato version char 1.0
» video Preview new Metamorpho by RenatoNato and Shining
» Preview Video Metamorpho by RenatoNato and Shining
» Will you let (or even teach) your children play video games like your video gamer self?
» Metamorpho by RenatoNato Progress