The Mugen Multiverse
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Welcome!!! - Bienvenidos!!! - ( We hope you will get involved in the MMV Community which is dedicated to having fun with Mugen ) - Bienvenidos!!! - Welcome!!!
 
PortalHomeFAQMemberlistLatest imagesUsergroupsSearchRegisterComic WIP TrackerDownloadsLog inChat
Website Navigation Help
Translate the Website
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» Let's all try it together! Yazawanainn goes breakdancing in MUGEN! (MUGEN X 矢澤ないん)
SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits - Page 2 Emptyby Shining Today at 7:23 pm

» Ralaco's Mugen Combat
SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits - Page 2 Emptyby ralaco Today at 4:42 pm

» Pocket Dimensional Clash 2 DEMO
SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits - Page 2 Emptyby O Ilusionista Today at 10:19 am

» Rogue By Acey Palette issue
SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits - Page 2 Emptyby LightingRed99 Today at 5:46 am

Special Features at MMV




Chat on MMV w/ Discord

Video Content Creation Reference
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search

 

 SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits

Go down 
+5
MatreroG
JARRO77
Mazemerald
crosspotts1.0
SUPERFERNANDOXT
9 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
LoKoLoKo

LoKoLoKo


Posts : 170
Join date : 2012-05-20
Location : Brazil

SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits - Page 2 Empty
PostSubject: Re: SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits   SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits - Page 2 EmptyMarch 28th 2020, 12:07 pm

I AM A GOOD PAYER YES. SHOULD I SOME YOU MONEY? IT SEEMS NOT ... THEN WASH YOUR MOUTH TO TALK ABOUT MY IDEA! Said Mugen's 'Al Capone' ... LORD OF ALL THE TRUTHS IN THE WORLD ... THE FAIR, AND HONEST ... HAHAHAHAHAHHAHA ... TAKING CARE OF YOUR THINGS WILL NOT NEED TO RECEIVE POST LIKE THIS ... BUT ALL THE TIME YOU CRITICIZE SOMEONE, IS NEGATIVE, DARK DESTRUCTIVE AND BAD EDUCATED ... I WILL BE THERE! THE POISONY COBRA, AS YOU CALLED ME ... TO PUT YOU IN THE PLACE THAT YOU DESERVE! UNDER THE BOOT, BECAUSE THERE IS THE PLACE OF THE WORM!
Back to top Go down
demunlawin

demunlawin


Posts : 539
Join date : 2012-07-19
Age : 41

SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits - Page 2 Empty
PostSubject: Re: SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits   SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits - Page 2 EmptyMarch 28th 2020, 12:32 pm

LoKoLoKo wrote:
I AM A GOOD PAYER YES. SHOULD I SOME YOU MONEY? IT SEEMS NOT ... THEN WASH YOUR MOUTH TO TALK ABOUT MY IDEA! Said Mugen's 'Al Capone' ... LORD OF ALL THE TRUTHS IN THE WORLD ... THE FAIR, AND HONEST ... HAHAHAHAHAHHAHA ... TAKING CARE OF YOUR THINGS WILL NOT NEED TO RECEIVE POST LIKE THIS ... BUT ALL THE TIME YOU CRITICIZE SOMEONE, IS NEGATIVE, DARK DESTRUCTIVE AND BAD EDUCATED ... I WILL BE THERE! THE POISONY COBRA, AS YOU CALLED ME ... TO PUT YOU IN THE PLACE THAT YOU DESERVE! UNDER THE BOOT, BECAUSE THERE IS THE PLACE OF THE WORM!

No Need... invest on a proper language translator app or better yet, on yourself... go back to school to learn better grammar usage in English... you replying like a freaking kindergarten...SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits - Page 2 311127478
Back to top Go down
LoKoLoKo

LoKoLoKo


Posts : 170
Join date : 2012-05-20
Location : Brazil

SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits - Page 2 Empty
PostSubject: Re: SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits   SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits - Page 2 EmptyMarch 28th 2020, 12:50 pm

Hahahahahahaha ... Really ... Hahahahahahaha ... I use Google Translate ... Hahahahahahaha. Because the application does not have the language of worms ... so you do not understand very well ... SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits - Page 2 3876111886

I can do this all day ... jokers laugh
Back to top Go down
gui0007

gui0007


Posts : 752
Join date : 2013-03-22
Age : 32
Location : Palhoça, Florianópolis

SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits - Page 2 Empty
PostSubject: Re: SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits   SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits - Page 2 EmptyMarch 29th 2020, 11:47 am

LoKoLoKo wrote:
E aí Gui Santos. Beleza. Sabe por que eu ajudo o que ele me pede? Por que eu já falei pra ele o que eu penso sobre editar os personagens dos outros sem permissão... e que fazer coisas antiéticas não é legal em nenhuma parte da sua vida... e porque acho que todos merecem uma segunda chance, de melhorar como pessoas. É um voto de fé.  Mas mesmo assim, eu seguindo todos meus ideias (pois todos os chars que eu editei eu pedi permissão aos criadores e tenho salvo em minhas mesagens privadas isso), minhas filosofias de vida, olha como a criatura aqui do site me expos... Errei eu admiti isso, foi falha minha, esqueci a regra de postagem, mas todos não precisam pagar por mim. Nós poderiamos ter resolvido, só nós dois, de forma racional, mas não foi possível. Por que ele não quiz, fazendo acusações, ridículas, levianas e sem provas. Ainda assim tenho pena dele, é um coitado. Sou totalmente contra o comércio no mugen. Eu tenho pouco conhecimento em mugen sabe... mas não me importo em divulgar ou multiplicar com quem quiser, é um hobby de todos. E todos que precisarem de meu apoio no que poder ajudar, as portas estão abertas. Não é nenhum tipo de afronta ou discussão, apenas uma conversa entre duas pessoas, acompanho seu canal e sei que você é racional e politizado, mas como você perguntou, estou te respondendo de forma cortez e amigavel. Assim como se você  precisar de alguma coisa que esteja a meu alcance estou as ordens, mas acho que vou ser banido do site por não aceitar a ideia de ter um forum de comercio qui. Pode crê Gui Santos, sucesso e paz.

Entendo Fabrício. Mas toma cuidado bro. Infelizmente na comunidade há pessoas (graças a Deus são poucas hoje em dia) que só sabem se aproveitar ou fazem coisa errada. Sucesso pra ti também bro.

And @demunlawin, you're another hypocrite, you ain't got any right to criticize anyone. You also edit stuff without authorization and do even worst. You SELL MUGEN content! If you don't know the engine have rules about that.
Back to top Go down
https://www.youtube.com/user/TheGUTAA/
demunlawin

demunlawin


Posts : 539
Join date : 2012-07-19
Age : 41

SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits - Page 2 Empty
PostSubject: Re: SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits   SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits - Page 2 EmptyMarch 29th 2020, 2:43 pm

gui0007 wrote:
LoKoLoKo wrote:
E aí Gui Santos. Beleza. Sabe por que eu ajudo o que ele me pede? Por que eu já falei pra ele o que eu penso sobre editar os personagens dos outros sem permissão... e que fazer coisas antiéticas não é legal em nenhuma parte da sua vida... e porque acho que todos merecem uma segunda chance, de melhorar como pessoas. É um voto de fé.  Mas mesmo assim, eu seguindo todos meus ideias (pois todos os chars que eu editei eu pedi permissão aos criadores e tenho salvo em minhas mesagens privadas isso), minhas filosofias de vida, olha como a criatura aqui do site me expos... Errei eu admiti isso, foi falha minha, esqueci a regra de postagem, mas todos não precisam pagar por mim. Nós poderiamos ter resolvido, só nós dois, de forma racional, mas não foi possível. Por que ele não quiz, fazendo acusações, ridículas, levianas e sem provas. Ainda assim tenho pena dele, é um coitado. Sou totalmente contra o comércio no mugen. Eu tenho pouco conhecimento em mugen sabe... mas não me importo em divulgar ou multiplicar com quem quiser, é um hobby de todos. E todos que precisarem de meu apoio no que poder ajudar, as portas estão abertas. Não é nenhum tipo de afronta ou discussão, apenas uma conversa entre duas pessoas, acompanho seu canal e sei que você é racional e politizado, mas como você perguntou, estou te respondendo de forma cortez e amigavel. Assim como se você  precisar de alguma coisa que esteja a meu alcance estou as ordens, mas acho que vou ser banido do site por não aceitar a ideia de ter um forum de comercio qui. Pode crê Gui Santos, sucesso e paz.

Entendo Fabrício. Mas toma cuidado bro. Infelizmente na comunidade há pessoas (graças a Deus são poucas hoje em dia) que só sabem se aproveitar ou fazem coisa errada. Sucesso pra ti também bro.

And @demunlawin, you're another hypocrite, you ain't got any right to criticize anyone. You also edit stuff without authorization and do even worst. You SELL MUGEN content! If you don't know the engine have rules about that.

AS I HAVE TO TELL YOU...AGAIN... I SELL MY MUGEN SKILLS NOT CHARACTERS... I ALSO ASK AUTHORS PERMISSION AND GAVE THEM COPIES OF MY EDIT... AND THEN RELEASE THE EDITS PUBLICLY HERE IN MMV... I AM JUST A MUGEN FAN SUPPORTING/FUNDING MY HOBBY ON MY OWN IN A WORLD FULL OF EXPENSES...IT AIN'T CHEAP DUDE...
Back to top Go down
Sponsored content





SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits - Page 2 Empty
PostSubject: Re: SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits   SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
SUPERFERNANDOXT - Chars For MVC Edits
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» SUPERFERNANDOXT Artworks & Edits
» Characters edits for custom Hyper Portraits by SUPERFERNANDOXT
»  i share this two palletes edits chars
» Fire, Nick Fury, Red Tornado y Tomar Tu (Edits de otros Chars)
» MUGENHunter Sonic Edits Return! 4 1/2 New Edits, 4 Updates!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Mugen Multiverse :: Mugen Related :: Mugen Releases on MMV :: Characters-
Jump to: