The Mugen Multiverse
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Welcome!!! - Bienvenidos!!! - ( We hope you will get involved in the MMV Community which is dedicated to having fun with Mugen ) - Bienvenidos!!! - Welcome!!!
 
PortalHomeFAQMemberlistLatest imagesUsergroupsSearchRegisterComic WIP TrackerDownloadsLog inChat
Website Navigation Help
Translate the Website
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» --> [SPAM GAME] - Word Association Game <--
Papa Midnite  Emptyby Shining Today at 1:33 am

» Ralaco's Mugen Combat
Papa Midnite  Emptyby ralaco April 24th 2024, 8:31 pm

» Yolomate : Episode VIII - The Last palettes
Papa Midnite  Emptyby crosspotts1.0 April 24th 2024, 1:51 pm

» Jessie from Pokemon wip
Papa Midnite  Emptyby Doom April 23rd 2024, 4:14 pm

Special Features at MMV




Chat on MMV w/ Discord

Video Content Creation Reference
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search

 

 Papa Midnite

Go down 
5 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
RenatoNat.J

RenatoNat.J


Posts : 547
Join date : 2018-01-14
Age : 33
Location : Apocolypse

Papa Midnite  Empty
PostSubject: Papa Midnite    Papa Midnite  EmptyDecember 14th 2018, 8:25 am

Estou trabalhando em um projeto do Papa Midnite Hellblazer para mugen. Inimigo e amigo de Jhon Constantine. Ainda tenho muito o que fazer, e pra falar a verdade essa é a minha primeira edição de um char para mugen, eu sou um amador de merda hahaha. Editei os sprites na base de Astragalus by Rick um char no estilo HR, ainda falta muito para terminar. Preciso modificar muita coisa neste char para não ficar igual o char original mas não sei codificar os comandos. Quero colocar novos golpes e ataques. Algo com ele invocando uns zumbis, magia voodoo ou algo parecido. Vou deixar aqui uma foto de amostra para vocês ver como ele está. Se alguém puder me ajudar com ele estarei muito grato.
................................................................................................................................................................................

I'm working on a project Papa Midnite Hellblazer for Mugen. Enemy and friend of John Constantine. I still have a lot to do, and to be honest this is my first edition of a char to mugen, I am an amateur shit hahaha. I edited the sprites on the basis of Astragalus by Rick a char in HR style, there is still much to finish. I need to modify a lot in this char so it does not look like the original char but I do not know how to code the commands. I want to put new punches and attacks. Something with him invoking zombies, voodoo magic or something like that. I'll leave a sample photo here for you to see how it is. If anyone can help me with it I will be very grateful. Soon I will bring more advances in your sprites.

...............................................................................................................................................................................

Estoy trabajando en un proyecto del Papa Midnite Hellblazer para mugen. Enemigo y amigo de Jhon Constantine. En el caso de que se trate de una persona que no sea de su familia, He editado los sprites en la base de Astragalus por Rick un char en el estilo HR, todavía falta mucho para terminar. Necesito modificar muchas cosas en este char para no quedar igual al char original pero no sé codificar los comandos. Quiero poner nuevos golpes y ataques. Algo con él invocando unos zombis, magia vudú o algo parecido. Voy a dejar aquí una foto de muestra para ver cómo está. Si alguien me puede ayudar con él estaré muy agradecido. En breve traer más avances en sus sprites.

................................................................................................................................................................................

[You must be registered and logged in to see this image.]


estou aprendendo a usar este forum como não sei falar inglês dificulta um pouco. Em breve mostrarei mais avanços neste projeto.


Last edited by RenatoNat.J on December 14th 2018, 10:23 pm; edited 3 times in total
Back to top Go down
RenatoNat.J

RenatoNat.J


Posts : 547
Join date : 2018-01-14
Age : 33
Location : Apocolypse

Papa Midnite  Empty
PostSubject: Re: Papa Midnite    Papa Midnite  EmptyDecember 14th 2018, 8:27 am

Por favor, me ajudem. Papa Midnite  2649099129 bat
Back to top Go down
thatguy

thatguy


Posts : 1381
Join date : 2014-05-28
Age : 47
Location : Canada

Papa Midnite  Empty
PostSubject: Re: Papa Midnite    Papa Midnite  EmptyDecember 14th 2018, 7:22 pm

********
SPANISH:
********
Hola, primero sugeriría usar un traductor como google translate. https://translate.google.ca/ Tenemos un traductor incorporado en el sitio web en la parte superior izquierda, así que si usted habla otro idioma que no sea inglés, simplemente elija su idioma allí. Al publicar, por favor publicar en inglés (utilizando un traductor). Al traducir, desafortunadamente, los términos del argot no se traducen correctamente.

Hay muchos tutoriales que te guiarán a través de la creación de un personaje. Por lo general, puede encontrar algunos tutoriales en inglés y español o portugués.

Aquí hay un buen video en inglés 1 de 14 videos
https://www.youtube.com/watch?v=IeUdT45u_gE

Puede activar los subtítulos y traducir desde allí, o encontrar uno en español o portugués.


*********
ENGLISH:
*********

Hello, first I would suggest using a translator such as google translate. https://translate.google.ca/ We have a built in translator on the website on the top left hand side, so if you speak any language other than english, just choose your language there. When posting, please post in english (using a translator). When translating unfortunately slang terms do not translate correctly.

There are many tutorials that will walk you through creating a character. You can usually find a few tutorials in English and Spanish  or Portuguese.

Here is a good english one video 1 of 14 videos
https://www.youtube.com/watch?v=IeUdT45u_gE

You can turn on the subtitles, and translate from there, or find one in Spanish or Portuguese.
Back to top Go down
RenatoNat.J

RenatoNat.J


Posts : 547
Join date : 2018-01-14
Age : 33
Location : Apocolypse

Papa Midnite  Empty
PostSubject: Re: Papa Midnite    Papa Midnite  EmptyDecember 14th 2018, 9:48 pm

Papa Midnite  670481599 Papa Midnite  670481599 Papa Midnite  670481599 Papa Midnite  670481599 Papa Midnite  705151839
Back to top Go down
Eduardo Merenda

Eduardo Merenda


Posts : 73
Join date : 2014-09-09
Age : 30
Location : Sao Paulo, Brazil

Papa Midnite  Empty
PostSubject: Re: Papa Midnite    Papa Midnite  EmptyDecember 14th 2018, 9:49 pm

That guy, @thatguy, is clearly talking in portuguese. Heck, for the way he talks, it shows that he is from Brazil, so... @thatguy, that guy is from my tribe, @thatguy. Let me explain from that guy how the things are made here, right @thatguy?

Então, garoto, esse fórum é internacional. Mesmo se não fosse, ele foi criado pelo vollzilla, e o cara é australiano, se não me engano; e as pessoas (e isso inclui as mulheres) da Austrália falam inglês.

De qualquer jeito, se quiser ter contato com os vários habitantes desse fórum, você precisa postar em inglês.

Aí, você me pergunta: "Eu não sei falar inglês, como eu vou postar o que eu quero comunicar?"
O Google Tradutor é uma boa opção, e se não acredita nisso eu vou contar uma coisa:

Por aí, na internet, existe um .pdf chamado O Desafio Stylelife (The Stylelife Challenge), que nada mais é do que uma tradução de um fã da primeira parte de As Regras do Jogo (Rules of The Game), um livro escrito pelo Neil Strauss.

E a única ferramenta que tive para analisar o livro original (Stylife Challenge) e revisar e versão brasileira foi o Google Tradutor.
Acredite se quiser, esse site me ajudou muito e deu conta do recado.

É verdade que ele tem umas manhas.
Como todo bom programa de computador, ele é burro pra caralho, não tem a malícia nem a experiência de um ser humano. E com isso eu quero dizer que vai levar gírias de forma literal.

Por exemplo, no Stylelife Challenge, o autor usou a gíria "quit cold turkey", algo que literalmente significa "sair com o peru frio" e que para nós, brasileiros, não faz sentido nenhum.
Para isso, usei o Google, procurei por "cold turkey slang" e descobri que "quit cold turkey" significa "interromper um vício de forma abrupta e repentina".

Uma outra dica que dou é a seguinte: traduza uma frase por vez. Duas ou três até que é aceitável, mas não se esqueça de que o Google Tradutor não tem a paciência para entender o contexto de muitas frases (além do mais, ele é um programa de computador, e ainda não criaram um cérebro artificial), e com isso o sentido dessas muitas frases pode se perder no meio do caminho.

Seguindo isso, você praticamente não terá problemas com o inglês.

"Você me mostrou que o Google Tradutor serve muito bem, mas por algum motivo misterioso não tenho a 'segurança' para postar coisas em inglês. O que eu faço?"

https://mugenmultiverse.forumotion.com/f62-speak-internationally-spanish-portuguese-russian-etc

Essa é a sessão do site em que você pode postar qualquer coisa em português. As duas únicas barreiras são a sua imaginação e a lei. Mas saiba que você estará reduzindo ainda mais as chances de que alguém entenda o que você deseja, nesse caso, uma ajuda.

Cara, boa sorte no seu projeto. Não ligo muito para ele, mas sei que John Constantine é um gato gostoso que manja de magia negra, e serei assim quando crescer.


Last edited by Eduardo Merenda on December 15th 2018, 4:30 am; edited 1 time in total (Reason for editing : "As única" é uma expressão feia pra caralho! Eu precisava corrigir essa merda!)
Back to top Go down
RenatoNat.J

RenatoNat.J


Posts : 547
Join date : 2018-01-14
Age : 33
Location : Apocolypse

Papa Midnite  Empty
PostSubject: Re: Papa Midnite    Papa Midnite  EmptyDecember 14th 2018, 10:07 pm

hahahahahahahahahaahha obrigado cara. Vou seguir a dica.
Back to top Go down
thatguy

thatguy


Posts : 1381
Join date : 2014-05-28
Age : 47
Location : Canada

Papa Midnite  Empty
PostSubject: Re: Papa Midnite    Papa Midnite  EmptyDecember 14th 2018, 10:23 pm

@Eduardo Merenda I am a Canadian and only speak English. I use google translate for any other languages.
Back to top Go down
Eduardo Merenda

Eduardo Merenda


Posts : 73
Join date : 2014-09-09
Age : 30
Location : Sao Paulo, Brazil

Papa Midnite  Empty
PostSubject: Re: Papa Midnite    Papa Midnite  EmptyDecember 15th 2018, 4:52 am

So, @thatguy, that means my help was needed and you're grateful for her.

You know, every country have your own way of speak (even if they talk the same language), and this is part of something called cultural identity.
Because of this, it's more easy for you to understand another canadian than a korean who can speak english pretty well, a british, or even an american.

...Or you can understand the meaning of the phrase "take the horse out of the rain"?

Well, the author of this topic understood the message, and will post in good ol' english.
This discussion can rest in peace, and let him show what he got.
Back to top Go down
LESSARD

LESSARD


Posts : 2220
Join date : 2016-06-19
Age : 44
Location : In your wildest mugen Dreams

Papa Midnite  Empty
PostSubject: Re: Papa Midnite    Papa Midnite  EmptyDecember 15th 2018, 7:42 am

Bem vindo RenatoNat.J

Você pode procurar no Kung Fu Man para aprender como os comandos e códigos funcionam.
Eu entendo um pouco a língua portuguesa, estou preparando alguns tutoriais de edição, códigos de estágios e extras.

Espero publicá-los em breve e ajudá-lo o máximo possível.

Então você se rende e boa sorte.

LESSARD
Back to top Go down
RenatoNat.J

RenatoNat.J


Posts : 547
Join date : 2018-01-14
Age : 33
Location : Apocolypse

Papa Midnite  Empty
PostSubject: Re: Papa Midnite    Papa Midnite  EmptyDecember 15th 2018, 8:31 am

Thanks to everyone for the warm welcome and thanks for the tips received. I've always been Mugen collector, following the blogs and the news but never created any char from scratch yet. Now I intend to contribute to the Mugen community by editing some chars. I'll start seeing the tutorials to learn how to by the commands. We'll see you a lot here. It is a great honor to have you. And Lessard, I accompany your work, I love your chars.
Back to top Go down
RenatoNat.J

RenatoNat.J


Posts : 547
Join date : 2018-01-14
Age : 33
Location : Apocolypse

Papa Midnite  Empty
PostSubject: Re: Papa Midnite    Papa Midnite  EmptyDecember 15th 2018, 8:33 am

Gracias a todos por la cálida bienvenida y gracias por los consejos recibidos. Siempre he sido un coleccionista Mugen, acompañando los blogs y las novedades pero nunca he creado ningún char de cero todavía. Ahora pretendo contribuir con la comunidad Mugen editando algunos chars. Voy a empezar a ver los tutoriales para aprender a través de los comandos. Nos veremos mucho por aquí. Es un gran honor poder contar con ustedes. Y Lessard acompaño su trabajo adoro sus chars.
Back to top Go down
RenatoNat.J

RenatoNat.J


Posts : 547
Join date : 2018-01-14
Age : 33
Location : Apocolypse

Papa Midnite  Empty
PostSubject: Re: Papa Midnite    Papa Midnite  EmptyDecember 15th 2018, 8:33 am

Obrigado à todos pela recepção calorosa e obrigado pelas dicas recebidas. Eu sempre fui um colecionador Mugen, acompanhando os blogs e as novidades mas nunca criei nenhum char do zero ainda. Agora pretendo contribuir para com a comunidade Mugen editando alguns chars. Vou começar a ver os tutoriais para aprender a por os comandos. Nos veremos muito por aqui. É uma grande honra poder contar com vocês. E Lessard acompanho seu trabalho adoro seus chars.
Back to top Go down
RenatoNat.J

RenatoNat.J


Posts : 547
Join date : 2018-01-14
Age : 33
Location : Apocolypse

Papa Midnite  Empty
PostSubject: Re: Papa Midnite    Papa Midnite  EmptyDecember 18th 2018, 2:39 pm

Hello guys, good afternoon.
Nothing very interesting, just some samples.

Nada de muy interesante, sólo algunas muestras.

Nada de muito interessante, apenas algumas amostras.
................................................................................................................................

[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
RenatoNat.J

RenatoNat.J


Posts : 547
Join date : 2018-01-14
Age : 33
Location : Apocolypse

Papa Midnite  Empty
PostSubject: Re: Papa Midnite    Papa Midnite  EmptyDecember 18th 2018, 2:57 pm

[url=https://servimg.com/view/20008863/5 [You must be registered and logged in to see this image.][/url]
Back to top Go down
World_Hero

World_Hero


Posts : 49
Join date : 2012-05-28

Papa Midnite  Empty
PostSubject: Re: Papa Midnite    Papa Midnite  EmptyDecember 18th 2018, 8:47 pm

Damn! Didn't know about it. It looks great. Like some char I'll like to have/use.

Hope this leads to a good vesion of Richard Swift/The Shade in the future. Fingers crossed.

Meanwhile, good luck with this awesome project. Looking cool.
Back to top Go down
Sponsored content





Papa Midnite  Empty
PostSubject: Re: Papa Midnite    Papa Midnite  Empty

Back to top Go down
 
Papa Midnite
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» DR MIDNITE
» Papa Noel
» Easter Egg 2022: Dr Midnite update by Shining

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Mugen Multiverse :: Mugen Related :: Projects-
Jump to: