CARNAGE777
Posts : 918 Join date : 2014-02-09 Age : 35 Location : mexico
| Subject: Ezio Auditore Concept October 16th 2020, 7:53 pm | |
| Hola, se me ocurrio hacer este sprite de Ezio Auditore, puesto que a un no decido exactamente que hacer con este wip,si usar al personaje que encontre de dugeon fighter online como base, o volver a los sprites originales...Estoy pasando por un momento dificil, tengo cerca de 7 meses desespleado, me acabo de graduar como ingeniero, y pues no consigo empleo, mi cabeza es un total caos, no consigo concentrarme nada para iniciara Zasalamel y a Ezio, cada vez que llevo un poco de avance, este no termina por convencerme, me esta frustrando mucho. Hello, it occurred to me to make this Ezio Auditore sprite, since I can't decide exactly what to do with this wip, whether to use the character I found from dugeon fighter online as a base, or to go back to the original sprites ... I'm going through a difficult moment, I have been unemployed for about 7 months, I just graduated as an engineer, and well I can't get a job, my head is in total chaos, I can't focus anything to start Zasalamel and Ezio, every time I have a little progress, This does not end up convincing me, it is frustrating me a lot. | |
|