A PLACE TO HAVE FUN WITH MUGEN - Welcome! - Bienvenidos!

PortalHomeFAQMemberlistSearchRegisterComic WIP TrackerDownloadsLog inChat
Website Navigation Help
Translate the Website
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» YES! The main page has been updated...
by Shining Today at 3:44 am

» Dormammu released by Gladiacloud & Shinzankuro
by Angelus_Silverhead Today at 2:05 am

» BLACK MANTA WIP by Shining & LESSARD
by JARRO77 Yesterday at 11:51 pm

» Spam Game: Word Association Game
by Mistah Jorge Yesterday at 7:58 pm

» Spam Game: This or That?
by Mistah Jorge Yesterday at 7:52 pm

» WE WANNA NEWS OPENBOR!!!
by Mistah Jorge Yesterday at 7:38 pm

Special Features at MMV

Chat on MMV w/ Discord

Share | 

Peace Maker by Fede de 10

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
yolomate

PostSubject: Re: Peace Maker by Fede de 10   April 12th 2018, 12:15 pm

@fede de 10 wrote:
@dev wrote:
Well that's one of the shittiest things I've seen in a while.
Bueno Dev por cortesia te voy a responder. Quiero que sepas que creo que entiendo tu problema, a un a persona conocida le paso...Definitivamente.... ¨Te esta gustando la puntita de la morcilla¨. NO te hagas problema, se te puede empeorar, debes relajarte o se te puede baquetear. Si necesitas relajarte aca hay un boliche llamado la Reserva , de seguro que vas a encontrar lo que necesitas  
@fede de 10 ni te preocupes, este tipo tiene mal los cables, será un buen creador pero no tiene bien el ego, las costumbres etc.
Lo más raro para mi: ¿donde estan los administradores? Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
fede de 10

PostSubject: Re: Peace Maker by Fede de 10   April 12th 2018, 12:45 pm

Date cuenta ya no existen, estamos a la deriva
Back to top Go down
View user profile
yolomate

PostSubject: Re: Peace Maker by Fede de 10   April 12th 2018, 1:11 pm

no estaba este @shags2dope? hey you @shags2dope you working sometimes??? don't you see Dev replies???
Back to top Go down
View user profile
LESSARD

PostSubject: Re: Peace Maker by Fede de 10   April 12th 2018, 2:54 pm

@carpa5 wrote:
@dev wrote:
Just speaking my mind. I thought this is a freedom of speech forum.
But, damn, that animation turns my stomach. Not gonna lie...[/quo
yes my  mind is speaking too and yes is a freedom of speech forum.but, damn you and your name turns my stomach.Not gonna lie...

Hey dev, you're rigth. This is a free speech forum, but also NOTHING gives you the power of insult the works of my brothers, one of our most important vision here its: encourage the creation and overall the evolution of our members to creators, some are great in stages, others are amazing in palettes, some  are great in global creations. Personally i have witness the evolution of many, i have witness the first attemps of others, but sadly there is toxic people like YOU who are KILLING our hobby. No one i know here its a "proffesional" mugen maker listen: this is a hobby, for fun, for create, for play...not for make foes.

Show a little of education if you want to feedback some creation, if not; dont waste your time and go away with your anger to somewhere else.

LESSARD
Back to top Go down
View user profile
yolomate

PostSubject: Re: Peace Maker by Fede de 10   April 12th 2018, 4:54 pm

Today at 3:15 pm I write a mail to @shags2dope and no respond me!
Back to top Go down
View user profile
Doom

PostSubject: Re: Peace Maker by Fede de 10   April 12th 2018, 7:22 pm

Me duele mucho ver al foro sin Administradores ...
Yo abandoné, entre otras cosas, porque es mucha responsabilidad y trabajo ... y estaba solo para tomar decisiones importantes, y ni soy el dueño para dicidir el rumbo que debemos tomar ...
Volzzilla me dejó a cargo, y abandoné, yo dejé a Borewood2013... y aparentemente también fue mucho para él ...
Sería bueno que los Administradores actuales tomaran las riendas ... o que abandonen su puesto y se lo dé a gente con ganas de llevar adelante el foro ...
Este foro tiene mucho potencial ... es increíble ... pero nadie quiere hacerce cargo ...
Se necesitaría un grupo de personas comprometida con el foro, que se dividan las tareas y las cumplan ...
Bien ... sólo salí de las sombras para hacer este comentario ... espero que no genere drama ... no es mi intención ...
Aclaro que no tengo nada en contra de los Administradores actuales, son personas geniales, pero no están cumpliendo su función ... y tal vez, deberíaan renunciar como lo hice yo ...
Extraño a volzzilla ... si el regresara, yo volvería para ayudar, pero sólo no puedo ... además que hay muchas cosas que no sé ...
Back to top Go down
View user profile
The author of this message was banned from the forum - See the message
yolomate

PostSubject: Re: Peace Maker by Fede de 10   April 12th 2018, 10:51 pm

Dev, vete del grupo, ya que "...Shit, I've been around since the birth of this forum and instead of seeing evolution, I've seen more shitty work. None of yous evolved..." entonces como nadie evolucionó vete a otro grupo que si evolucione ¿o a caso eres un masoquista?¿eh? ¿nos vas a decir la verdad? si no te gusta como va todo, vete de aqui, nadie te lo impide, se un hombre por una vez y te vas a un grupo que si evolucione como tú quieras...hasta el dia de hoy tengo contados con los dedos de mis manos tus trabajos revolucionarios, así que no sufras mas de ver "mierdas" de aquí y deja el grupo, evoluciona como tú tan bien dices...repito se hombre y vete a evolucionar a otro lugar.
Back to top Go down
View user profile
The author of this message was banned from the forum - See the message
yolomate

PostSubject: Re: Peace Maker by Fede de 10   April 15th 2018, 1:41 pm

ok @LESSARD elimina aqui todos los replies de Dev (inclusive los mios si es necesario) y deja el post limpio para que podamos ver el progreso de @fede de 10 sobre este char...

ok@LESSARD delete all replies of Dev(mine too ok?) and leave the post clean so we can see the work and progress of @fede de 10 over this char...
Back to top Go down
View user profile
LESSARD

PostSubject: Re: Peace Maker by Fede de 10   April 15th 2018, 1:59 pm

@yolomate wrote:
ok @LESSARD elimina aqui todos los replies de Dev (inclusive los mios si es necesario) y deja el post limpio para que podamos ver el progreso de @fede de 10 sobre este char...

ok@LESSARD delete all replies of Dev(mine too ok?) and leave the post clean so we can see the work and progress of @fede de 10 over this char...

OK, ese es el espiritu...

OK,That´s the spirit...

Por desgracia no tengo todos los permisos, mientras tanto solo agregen a dev a su lista de "foes".
Back to top Go down
View user profile
shanri

PostSubject: Re: Peace Maker by Fede de 10   April 15th 2018, 2:10 pm

I like this WIP. i had run into this character before and thought he was a great base for updating. nice work. i also really enjoyed your work on blade, ironfist and elektra. looking forward to squirrel girl too! keep up the good work fede
Back to top Go down
View user profile
fede de 10

PostSubject: Re: Peace Maker by Fede de 10   April 17th 2018, 1:21 pm

Bueno chicos, despues de todo lo pasado. volvi a hacer nuevos sprites de Peacemaker obteniendo las staces:

Well guys, after everything happened. I went back to making new Peacemaker sprites obtaining the staces:
Nueva Stance
[You must be registered and logged in to see this image.]
Crounch stance
Walk Forward
and Light Punch

Espero que les vaya gustando ( No opines Dev je je, no es broma), ya casi termino la totalidad de los sprites originales, lugo me queda crear los nuevos

I hope you like them (No opines Dev je je, no kidding), I almost finished all the original sprites, I still have to create the new ones
Back to top Go down
View user profile
malevka1

PostSubject: Re: Peace Maker by Fede de 10   April 17th 2018, 1:22 pm

Back to top Go down
View user profile
Doom

PostSubject: Re: Peace Maker by Fede de 10   April 17th 2018, 1:30 pm

Back to top Go down
View user profile
Sponsored content

PostSubject: Re: Peace Maker by Fede de 10